Makefile it

Sunday, March 01, 2009

EPS TO PS

M'he trobat que necessita convertir unes imatges EPS a PS. Hagués pogut copiar&pegar&renombrar, però si es demanava seria per alguna raó.

Jo tenia les imatges EPS exportades del programa Dia per fer diagrames. Després de batallar-me per unes quantes llargues hores, he provat de tot:

  1. Programa Dia -> print to a file (ps)
  2. Programa Dia -> export to svg -> load in Inkscape ==> l'exportació no la fa bé, i la imatge es desconfigura.
  3. ps2ps (backend gs) (la deixa escalable, però em surt la imatge tallada)
  4. eps2eps (backed gs) (la deixa escalable, però em surt la imatge tallada)
  5. gs -sDEVICE=pswrite -sOutputFile=range_query_2D.ps range_query_2D.eps (la deixa escalable, però em surt la imatge tallada)
  6. convert range_query_2D.eps range_query_2D.ps (la deixa bitmap, i apixel·la)
Però és que no havia de veure la llum!??? Sí! finalment vaig trobar la solució de rebot, com sempre succeeix en aquests casos:

a2ping file.eps PS: file.ps

Però a més, aquest a2ping suporta moltes differents classes de transformació. Podríem dir que és un front-end text-based d'altres aplicacions (com ara el gs, sam2p, ...). Però a mi m'ha solucionat la papeleta. Caram!!!

Ho deixo aquí per si a qualsevol altre li pot solucionar la vida en alguna ocasió.

Salut i bon diumenge!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home