Makefile it

Monday, September 22, 2008

Com ho puc fer?

Necessito fer un doble túnel ssh. Ho he estat mirant i m'agradaria la vostra opinió d'experts.

Tenim una situació amb 4 hosts:


El meu ordinador és "myhost" i m'he de logar a "server", però per restriccions d'origen i destí, he de passar pels servers "outdoor" i "indoor", on hi tinc compte. Jo fins ara havia sabut fer un túnel amb 3 servidors (origen i destí, més un tercer de pont). Com hauria de ser la configuració amb els 4 nodes per poder fer una connexió des de myhost de l'estil següent:

myhost> ssh -p myport myuser@localhost


He d'executar comandes (no només un ssh) des de "myhost" perquè tinguin efecte sobre "server". Algú té la menor idea de com fer-ho?

Una abraçada i gràcies en avançat. Jo segueixo fent proves... :-( Ara per ara sense èxit. O potser no es pot fer?

Fins la pròxima!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home